Sunday, May 20, 2012

Bugun Pazar !!! Muhtesem haftasonu ;)

Pazar demek anne babalarin cocuklariyla eglenceli bir yerlere gitmesi, guzel birseyler kesfetmesi, paylasilan ozel anlar, yenilen leziz tadlar demektir bir coklari icin..benim icinse biraz farkli oluyor maalesef..bu aralar cocuklarima hem annelik hem babalik vazifesini ustlendim..pazar gununu ben de cocuklarimla gecirdim..onlarin gulen yuzu herseye deger..esimin is sebebiyle bu aralar bizden ayri olmak zorunda kalmasi cocuklardan fazla beni yipratiyor ancak anne olmak demek herkul gibi gorunmek demek..neyse bu konuya baska zaman girelim..guzel bir pazar gununden kalanlari yazmak asil maksadim..aslinda guzel bir haftasonu demeliydim cunku hersey cumartesiyle basladi :) arkadaslarimin da esleri 2 gunluk bir yere gidince felekten bir kadinlar gunu yasadik (tabi cocuklarla ne kadar yasanabilirse) aksam ustu benim favori mekanimda river walkta ozgecim ve mehtap ablacimla muhtesem havanin tadini cikardik..ardinda favorimiz ben&jerry de dondurmamizi yedik..aksam betulun de esligiyle bizde yemekteydik..cay faslinda ozgenin ilk cheesecake denemesini test ettik : harikaydi..ellerine saglik..
ozge gece de bendeydi..cocuklari uyutup yalan dunyayi izlemeye calissak da gozlerimize hakim olamayip uyuduk :D pazar gunu temizlik ve sacimi kestirmekle basladi..aksam ustu yine cocuklarla parka ciktik..yol boyu mustafacigimla sohbet ettik..artik benimle muhabbet edecek kadar buyudu kuzucum..'cok guzel egleniyoruz oyle degil mi anne! ' park donusu her zamanki gibi dondurmacimiza ugrayip ayse melekin uyku ve aclik aglamalari esliginde eve geldik..saat 10.14 kuzucuklarim uyudu sukur..gece bana kaldi..hayirli haftalar..bana kalan mutlu cocuklar.. Bir kahve yapmaliyim ;)

No comments:

Post a Comment