Thursday, May 24, 2012

Regaib kandili...Ebru bebegin mevlidi..


Yine yagmurlu bir gundeyiz...bir ara bardaktan bosanir gibi yagiyordu mubarek..ananem yagmur icin mubarek derdi..gercekten bu mubarek Regaib gununde rahmet indi gokyuzunden..

bu guzel gunde Neval arkadasimizin 3. bebeginin mevlidi vardi : minik Ebrucugun..Rabbim hayirli bereketli omurler versin bu guzel yagmurlar gibi :) dualarimizi ettik..yemeklerimizi yedik..

Eve geldigimizde cocuklar uyumustu..Sabah kaynattigim cilek recelimi kavanozuma koydum..afiyetle yeriz inshAllah..

Mustafa bu aralar tam bir dusuk cene :) zaten hamileligimden beri uye oldugum babycenter.com dan bu hafta gelen mailde de oyle yaziyordu..''your little chatterbox'' aynen oyle :)
yine cenesinin dustugu bir anda sakalasiyorduk..ben de seni sevmiyorum dedim..bana soyledigi ''oyle soylememelisin..anneley cocuklayina oyle demez''

cok birsey yazmayacagim..yapmak gereken cok sey var...herkese hayirli kandiller...Rabbim dualarimizi kabul etsin..bu geceyi hakkiyla ihya etmeyi nasip etsin...



No comments:

Post a Comment