Monday, May 21, 2012

Yagmurlu gun; Mustafa'nin crocslari; cookies

Bugun dunun tam aksine karanlik, kasvetli, yagmurlu bir gundu..aslinda dunden kutuphaneye gitme planimiz vardi ama yagmurla birlikte suya dustu..yagmurlu gunleri evdeyken hic sevmiyorum..icim daraliyor..esimin degimiyle tam bir 'drama queen' oldugum icin boyle gunlerde daha da fazla drama haline donuyorum..eger disari cikabilsem; o yagmur altinda islansam; su birikintilerine ziplasam iste o zaman sevebilirim yagmurlu gunleri..
Sabah Mustafa gozlerini acar acmaz giydi crocslarini..Betul teyzemize tesekkur ederiz..uyurken zoraki cikartiyorum :)) hatta resmi esime gonderdigimde bunu nasil cektin diye sordu..uyuyordu Mustafa :)) aslinda benim bile giyesim geliyor cok sirinler..
Daha once caillou da cookie yaptiklarini gormus; bana biz de cookie yapalim anne demisti..firsat bulmusken ilk gordugum cookie tarifini yaptik oglumla..her ne kadar goruntu benzemese de tadi harika oldu..daha fazla yememek icin uzerini kapattim..goruntudeki eksiklerimi de buldum zaten..en yakin zamanda tekrar denenecek inshAllah..tarif icin bakiniz www.pastasiempre.com bugun de boyle gecti iste..arada diger bloglara bakiyorum da ne kadar acemiyim..ama azimle ilerliyorum..bu yazma isi bana cok iyi geldi..yarin facebooku da deactivate edip rahat bir nefes alacagim..yine uyudu kuzucuklar..bana iyi dinlenmeler

5 comments:

  1. Papuclar cok sirin....guzel gunlerde kullansin Mustafa ..

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederiz...ilk yorum ;)

    ReplyDelete
  3. ben de dün ilk yorumu yazmak istemiştim Semra cım ama yer yoktu ;) güzel olmuş bloğun takibindeyiz samimi paylaşımlarının ...

    ReplyDelete
  4. cok sagol nurhancim...ben de sizin blogun siki takipcisiyim...malum acemi oldugum icin yeni kesfediyorum bazi seyleri..inshAllah daha iyi olacak :)

    ReplyDelete
  5. Ellerinize sağlık,cookie canavarları :))
    benim de bloğunda ilk yorumum,hayırlı olsun canım!
    Ben de bugünlerde çoooook ihmal ettiğim bloğuma dönüş yapmayı düşünüyorum..Bu zevkli bir iş! :)
    Paylaşmak güzeldir...

    ReplyDelete