Wednesday, June 6, 2012

Yas kemale eriyor sanirim:(

Bir kac gundur sol omuzumda devam eden agrilar, gecen haftalarda farkettigim sacimdaki beyazlar beni derin dusuncelere sevkediyor bu aralar..
Annem yas 30 oldu mu agrilar basliyor demisti..bende 30a bir kala kendini gostermeye basladi..oysa daha dun sokaklarda oynayan cocuk degil miydik?? Ne zaman gecti bu yillar??buyuklere soruldugunda ne kadar yasadin diye verdikleri cevap genelde aynidir: sanki 1 gun kadar..
AyseMelek dogdugunda ananem kucagina alip "hey gidi kimbilir bizi kimler kucagina aldi..biz de boyleymisiz bir vakit" demesi bana cok sey dusundurdu..gercekten oyleydi..bu zamana kadar yasadik ve daha dun gibi..onumdeki 30 yil gececek ve ben hala nasil gecti anlamadim diyecegim..
aklima ayni zamanda Hz.Omer'in kissasi geldi..Hz.Omer adaletten ayrilmamak icin bir adami vazifelendirir, her gun gelip bana "olum var Ya Omer diyeceksin" der..aynada saclarindaki beyazlari gorunce "artik hatirlatmana gerek kalmadi..sacimdaki beyazlar bana olumu hatirlatiyor" der..
Tabi keske onlar gibi olabilsek..oyle guzel bir hayat yasayabilsek..eninde sonunda bu yillar yaslar gececek, belki de gecmeyecek...onemli olan sonunda beyhude gecti yillar dememek..
okuyanlarin da icini kararttim belki..bunlar icimden gecenlerdi..belki de herkesin icinden ayni seyler geciyor..ben tercuman olayim ;) Rabbim sonunda pisman olmayacagimiz bir omur yasatsin..Amin

No comments:

Post a Comment