Tuesday, June 5, 2012

''Sogan Yemegi''

Simdi bu da paylasilir mi diyenler olabilir..Fakat benim gibi kolayci yemek yapmayi sevmeyen biri icin vazgecilmez bir yemek..Belki birilerinin isine yarar diyerek paylasmak istedim..
Annemleri gecen gece Texas'a kizkardesimin yanina yolcu ettik..Biraz da 'Orhancik'a baksinlar dedik..Orhan dunyaya gelmek icin acele edip 1 ay once dogan 2.350 gramlik yegenim :) Selma teyzemiz bizimle kaldi..O da en az oglum Mustafa kadar yemek secen biri..Dolayisiyla beni de bir ne pisirsem telasi aldi..Ben de tabak tabak yedigini bildigim icin sogan yemegi yapmaya karar verdim..



  • Once kusbasi tavuklari bir tencerede hasladim..(kusbasi etle ve tavuk kanatla da cok guzel oluyor)
  • 4 buyuk sogani ay seklinde dogradim
  • Tencerede yagda oldurmeden sararttim
  • Sararinca 1 kasik biber 1 kasik domates salcasi ekledim..biraz da oyle kavurdum..
  • Uzerine suyuyla beraber haslanan kusbasi tavuklari ekledim..
  • Baharat olarak karabiber, tatli toz kirmizi biber ve tuz ekledim..
  • Biraz daha su ekleyip biraz daha pisirdim..


Afiyet bal seker olsun...

No comments:

Post a Comment